Mrożona cytryna – genialne!

Łosoś z salsąOstatnio na blogu Burczymiwbrzuchu pojawił się przepis na prostego łososia z salsą z mrożonej cytryny. Mrożonej cytryny?! Tak! Przyznam szczerze, że mimo iż od początku pomysł brzmiał smakowicie – miałam sceptyczne podejście do jego realizacji we własnej kuchni. Ciekawość jednak zwyciężyła i po pewnych (niewielkich) modyfikacjach podałam na obiad łososia pieczonego w folii z salsą z mrożonej cytryny, kuskusem oraz sałatką coleslaw.

Dokładny przepis znajdziecie pod zamieszczonym powyżej linkiem do oryginalnego pomysłu, a ja dodam tylko, że swoją rybę upiekłam w folii, by była bardziej soczysta, a do salsy nie dodawałam kaparów, bo ich nie lubię. Zatem jeśli ktoś ma opory i wątpliwości co do zastosowania zamrożonej cytryny tartej w całości na bezbronną rybkę – to bez obaw – efekt jest cudownie orzeźwiający i bardzo bardzo smaczny.

One thought on “Mrożona cytryna – genialne!

  1. Bardzo się cieszę, że przepis się spodobał i mimo wątpliwości, mrożona salsa cytrynowa okazała się słusznym połączeniem 🙂 Modyfikacja w postaci upieczenia łososia w folii to dobry pomysł, czasem też piekę w pergaminie, robiąc „papilot”. Ale tutaj celowo chciałam by było jak najprościej. Pozdrawiam 🙂

Skomentuj

