Jajeczka

Po raz pierwszy robiłam jajka w koszulkach. Wcześniej się bałam, ale gdy zobaczyłam sposób Jamie’go na udane jajka w koszulkach wiedziałam, że to musi się udać. No i się udało 🙂 Nie będę tu dokładnie opisywać metody Olivera, bo łatwo ją znaleźć w sieci. Powiem tylko, że chodzi o trick z miseczką, folią spożywczą i gumką…

Jajka w koszulkach na toście z pomidorową salsą:

  • 2 jajka,
  • sól,
  • pieprz,
  • 1/2 łyżeczki suszonego czosnku niedźwiedziego,
  • 2 kromki dobrego chlebka orkiszowego,
  • masło do smarowania,
  • 1 pomidor,
  • 2 łyżki posiekanej dymki.

Kromki posmarować masłem. Pomidora obrać i pokroić w kosteczkę, dodać dymkę, sól i pieprz. Jajka przygotować z przyprawami w woreczkach. Zagotować wodę i zrobić jajka w koszulkach. Kromki chleba opiec na rumiano z obu stron na patelni. Na gotowych tostach rozsmarować pomidorową salsę i położyć po jednym gorącym jajku. Oprószyć pieprzem.

Skomentuj

