Kwaskowa tarta z „koralikami”

Porzeczki są dla mnie jak koraliki. Szczególnie takie duże i dojrzałe jak te, których użyłam do tarty. Gdybym tylko miała pewność, że sok porzeczkowy nie poplami mi ubrania, nosiłabym takie „korale” na szyi przez całe lato 🙂

Przy tej tarcie nie chciało mi się kombinować. Zdecydowałam się na przepis, sprawdzony w przypadku truskawek. Myślę, że jest on na tyle uniwersalny, że zda egzamin z każdymi owocami. A czy ktoś może ma pomysł na użycie zarodków pszennych poza deserami?

Tarta z porzeczkami:

  • składniki na ciasto według tego przepisu,
  • mały koszyczek umytych czerwonych porzeczek,
  • cukier puder do posypania.

Ciasto przygotować według przepisu z powyższego linka. Posypać je porzeczkami i lekko wklepać owoce w ciasto. Piec, aż będzie brązowawe. Gdy tarta przestygnie posypać ją cukrem pudrem.

Skomentuj

